Linda Johansen Skincare
Linda Johansen Skincare
Linda Johansen Skincare
110%
Økning i omsetning mot 2018
62%
Økning i ROAS
60%
Økning i økter på nettsted
36%
Økning i konverteringsfrekvens for netthandel
Linda Johansen Skincare har hatt en formidabel vekst de siste årene, og HK Link har vært med på laget siden slutten av 2017.
For Linda Johansen Skincare jobber vi primært med optimalisering av Google Ads, Facebook- og Instagram-annonser, analyse og sporing, og søkemotoroptimalsiering.
Linda Johansen Skincare ble kåret til Årets Nettbutikk i 2019 og de er nominert igjen i 2020. Linda og gjengen har et meget sterkt kunde- og kvalitestfokus, som gjennomsyrer alle aktiviteter de gjør og produktene de tilbyr. De har en personlig tilnærming til kundene, og sammen har vi full kontroll over kommunikasjonen.
I 2019 fikk Linda Johansen Skincare en økning på 110 % i omsetning sammenlignet med 2018. I tillegg økte ROAS fra digitale annonser (Google Ads, YouTube, display/programmatisk, Facebook & Instagram) med 62 % - fra 374 % i 2018 til 606 % i 2019. Antall økter på nettstedet økte med 60 %, og konverteringsfrekvens for netthandel økte med 36 %. (kilde: Google Analytics)
HK Link gleder seg til å nå nye mål sammen med en flott samarbeidspartner i 2020!